2010. október 15., péntek

A nagy kincsem!

Egy drága kolleganőm adta kölcsön ezt a könyvet, mert tudta, hogy nagyon érdekelnek az ásványok!
Ez egy nagyon híres és régi könyv (1935), a régisége ellenére nagyon is használható!
Amikor elkezdtem tanulmányozni, rájöttem, hogy szeretném ha nekem is meg lenne, mert rengeteg információ van ami segíthet számomra rendet tennia felyembe, hogy melyik milyen fajta ásvány, melyik számít drágakőnek, honnan százmazik stb.
Mivel egy öreg darabról van szó, állítólag csak aukciókon lehet megvásárolni, gondoltam egyet és beírtam a keresőbe a címét és nagy meglepetésemre megtaláltam az Országos Széchényi Könyvtár Elektronikus Könyvtárában, ahonnan le lehet tölteni magán célokra!
Gondoltam, megosztom veletek, hátha valakit érdekel és kárpotlás azoknak akik nem tudnak elmenni a hétvégi ásványbörzére!



Használjátok egézséggel!

Nincsenek megjegyzések: