2010. június 6., vasárnap

Ásvány börzés kincseim

Tegnap kimentem életem első ásványkiállítására! Nem semmi az a sok szépség, ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy honnan vannak ezek az ásványok, ki ennek az egésznek az alkotója, vagy csak úgy vannak?...
Mindig arra a következtetésre jutok, hogy VAN ISTEN, aki megteremtette ezt a földet, egy gyönyörű világot alkotott és teremtet bele minket, embereket ebbe a csodába!
Hogy miért? Mert szeret minket! És azt akarta, hogy jól érezzük magunkat benne!
Fedezzük fel azt a sok szépséget, ami körül ölel minket!

Vissza az ásványokhoz, alig tudtam elszakadni az ásványok látványától, szabály szerűen képzeletbe kézen fogtam magam, és mind az anyuka a makrancos gyereket kivezettem magam a csarnokból. De nem üres kézzel, íme:


Hát nem gyönyörűek?
A legbüszkébb ezek közül is a green fuss-ra (zöld folyó) vagyok, még soha nem láttam ilyet!
Olyan minta napkő, csak zöld:


Alig várom, hogy egy kis időm legyen és elkezdhessek velük dolgozni, de addig is gyönyörködöm Isten ajándékában.

1 megjegyzés:

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Gyönyörű ásványokat vásároltál! :)
Nekem is mindig erőt kell venni magamon, kézenfogni, és kivezetni magam a gyöngyösboltokból, de sajnos üres kézzel sosem jövök ki. :)))) A kisértés! Az mindig velem van! :))))